Seme Uke

Spielwiese für alle möglichen Forum Games
RayRay
member
member

Re: Seme Uke

Beitragvon RayRay » 03 Jul 2011, 02:30

Jetzt hab ich den Test nochmal gemacht und diesmal kam Opportunist Seme raus
WHAT THE FUCK?! XD
langsam beunruhigt mich das^^

Werbung

Saetto97
Greenhorn
Greenhorn

Beitragvon Saetto97 » 03 Jul 2011, 10:28

chibi seme
going to buy seme bag
mit jedem Tag liebt er ihn mehr,
und hütet das geheimnis
der täglich neuen wiederkehr,
der Quelle seiner lust.

Curriculum
advanced-boy
advanced-boy

Beitragvon Curriculum » 09 Jul 2011, 12:02

RayRay hat geschrieben:Sardismus, wenn ich bitten darf^^

Wenn dann aber ohne R hinter dem A.
Masochismus ist aber richtig, weil ein Uke der passive Partner ist und dieser in manchen Fällen vom Aktiven gepeinigt wird, wenn der Passive das gut findet, nennt man das Masochismus, wenn es den Aktiven erregt dem Passiven Leid anzutun, nennt man das Sadismus.
Tanzen ist der vertikale Ausdruck eines horrizontalen Verlangens.

MyselfEver
member-boy
member-boy

Beitragvon MyselfEver » 20 Nov 2011, 17:57

Ohh diesen Test find ich so niedlich, hab den schon voll oft gemacht und wurde immer Clueless Uke :D

lush
member
member

Beitragvon lush » 03 Dez 2011, 14:54

You are a Flaming Uke!

One of the easiest uke to recognize by sight. Your flamboyantly gay behavior makes it easy for seme to prey upon you, and that is exactly what you want, and you usually have a few tricks up your sleeve as well. You most often have colored hair, designer clothes, and eyes that are constantly roaming, searching for the perfect partner. You are best paired with the Chibi Seme, who will rise to your challenge with their mischievous nature.

Ich hätte diesen Test noch nicht mal machen müssen, um das zu wissen.

Wer ist Chibi Seme? WIr werden heiraten und heißen Sex haben.
Ein Mädchen aus meinem CHemieleistungskurs und ich teilen immer alle Sitznachbarn in Seme/Uke ein ,das ist so richtig witzig.

Sanctum
member
member

Beitragvon Sanctum » 05 Dez 2011, 10:09

lush hat geschrieben:
Wer ist Chibi Seme? WIr werden heiraten und heißen Sex haben.

Hier! Ich bin einer!
your Macbeth confessed Oedipus no longer present-tense
your Macbeth confessed Oedipus no longer pre-sentence

lush
member
member

Beitragvon lush » 05 Dez 2011, 15:34

Cheers!:D

MokonaRoshi
Greenhorn
Greenhorn

Beitragvon MokonaRoshi » 17 Dez 2011, 01:34

hehe, bin auch flaming uke. :P
Then I heard your heart beating, you were in the darkness too
So I stayed in the darkness with you.

loveXisXfate
Einmalposter

Beitragvon loveXisXfate » 28 Dez 2011, 08:37

*grins*
Badass Uke

Nepit
Greenhorn
Greenhorn

Beitragvon Nepit » 28 Dez 2011, 12:27

gott, da sticht man ja direkt aus der masse, wenn man seme is xDD romantic seme, hätt mich zwar eher als uke eingeschätzt, aba wenns der test sagt... xDD wenigstens hat man hier als seme eine größere auswahl, muhaha xD
„… die Bürger demokratischer Gesellschaften sollten Kurse für geistige Selbstverteidigung besuchen, um sich gegen Manipulation und Kontrolle wehren zu können…“

lush
member
member

Beitragvon lush » 29 Dez 2011, 01:10

Romantik Seme bekommt man glaube ich, wenn man den ganzen "jaaa, mein Partner und ich"-scheiss ankreuzt xD

Nepit
Greenhorn
Greenhorn

Beitragvon Nepit » 29 Dez 2011, 01:12

kann sein, is schon ein weilchen her dass ich den test gemachd hab xD muss den mal bei gelegenheit wieder machen^^
„… die Bürger demokratischer Gesellschaften sollten Kurse für geistige Selbstverteidigung besuchen, um sich gegen Manipulation und Kontrolle wehren zu können…“

Nekoukechan

Beitragvon Nekoukechan » 22 Apr 2014, 01:37

Ich bin ein innocent uke...hehe...ich bin ein sehr süßer uke der alles süße mag.:3meow.
Uke-chan♥

ToonBunny
Greenhorn
Greenhorn

Beitragvon ToonBunny » 22 Apr 2014, 12:50

Ich hab den Test gemacht, und das Ergebnis ist erschreckend passend. o_o

You are a Clueless Uke!

Having a good time is what you're all about. You're satisfied just to have someone to eat hamburgers and play video games with, and are completely oblivious to other's manipulative behavior. You don't expect much, and that can be a good thing. You're perfect prey for the Opportunist Seme, who might take advantage of you, but you probably won't even notice, or really care, as long as you're enjoying yourself.

Most compatible with: Opportunist Seme, Romantic Seme
Least compatible with: Sadistic Seme, Don't Fuck With Me Seme

Ich lasse mich also leicht manipulieren, ich erwarte nicht viel, ich will jemanden haben, mit dem ich Videospiele spielen kann... das passt alles. Gruselig.
Aber so leicht lasse ich mich nicht mehr ausnutzen wie in meiner letzten Beziehung -.-

SunnyGaga
member-boy
member-boy

Beitragvon SunnyGaga » 23 Apr 2014, 13:59

Also bei mir kommt je nach Laune in der ich den Test mache entweder der Chibi Seme oder der Badass Uke raus 8) :flag:

Chibi Seme

Mischievous, loyal, and intelligent, the Chibi Seme always seems to have a quiet energy whispering around them, suggesting that there is much more to them then what there first appears to be. Laid-back, and not one to call a lot of attention to themselves, they tend to guard their creative, forceful, (and somewhat manipulative) inner self behind an easygoing and playful exterior shell, which makes it impossible for most to truly know them. It takes a special Uke personality to see into the Chibi Seme's deep hidden self and release their sensual side, but once the Chibi Seme has let in that one special person, they will be forever loyal, loving, and protective.

A Chibi Seme will never be completely happy with just the ordinary. Setting themselves somewhat apart from the rest of the world, they need someone like-minded to keep them challenged intellectually and spiritually - a partner to inspire their dark naughty adventures and give them the motivation to take control.

Badass Uke

Sensual, rebellious, and intuitive, the Badass Uke can truly be a work of contrasts - an innocent appearance clothed in dark clothing, and a shy smile with eyes that suggest a naughty, darker nature. They are at once easy and hard to approach, as their energy draws people to them, while their intensity and distrust pushes people away... for maybe more than any other personality, the Badass Uke hides away deep in a fantasy world of their own creation, letting few, if any, in. Searching for the one person able to understand their need for something more, someone to protect them and share that mysterious world with them, the Badass Uke can seem lost and wandering, their loneliness sometimes reflecting an inner anger - as they cannot be content until they have been found and claimed, sensually and emotionally.

Also ich empfinde ja durchaus beide als passend^^ Den Chibi Seme ev. ein paar Prozent mehr als den Badass Uke :D Aber ich mich selbst ja auch für so eine schwer zuordenbare dominant-devote aktiv-passive top-bottom Mischung :lol: :sweet: 8) :D :flag:
"Normal people scare me"
-Tate Langdon's t-shirt imprint-

Werbung

Zurück zu „Forumgames“